Het Grote Kellycaresse Jaaroverzicht 2017!

Het is de laatste dag van het jaar, dat betekent dat ik mijn jaarlijkse Jaaroverzicht deel waarin ik terugblik op alle hoogtepunten van het afgelopen jaar. Wat was 2017 een bizar mooi jaar. Op persoonlijk gebied zo enorm veel mijlpalen mee mogen maken en op zakelijk gebied ook bizar mooie hoogtepunten. Het was echt een top jaar en samen met jullie ga ik hierop terugblikken. Wat is er allemaal gebeurt, wat is er verandert, kijkje in de statistiek en het jaar in vogelvlucht. Pak een oliebol, schenk een glas champagne voor jezelf in 😉 en kijk gezellig mee.

JANUARI
Januari was de maand waarin we een weekje op vakantie naar Frankrijk gingen. Tijdens de heenreis besloot ik te stoppen met WhatsApp en tot de dag van vandaag gebruik ik dit nog steeds niet. Heerlijk kan ik je zeggen! Het weekje Frankrijk was geweldig. Ook maakte we toen bekend dat Yannick en ik een huis hadden gekocht wat nog gebouwd zou gaan worden. Bizar dat we, nu een jaar later, daar zoveel dichterbij komen! Ook haalde ik in januari een mega bezoekers record binnen op de site (Ruim 90.000 unieke bezoekers die maand!).  Daar moest op geproost worden!

FEBRUARI
De maand waarin baby Aimy op 7 februari 1 jaar oud werd. Wat een mijlpaal is dat, als je baby geen baby meer is en dreumes wordt. Wat zijn we enorm trots op haar. De eerste verjaardag is een bijzondere dag waarin je terugdenkt aan de bevalling en hoe snel het eerste babyjaar gegaan is. We hebben het gevierd met vrienden en wat familie en het was heel leuk.

In februari zijn we er zelf achter gekomen dat ik zwanger was van wondertje 3, een complete verrassing! Zo speciaal. En terwijl ik zelf al wist dat ik zwanger was, mocht ik spreken op de stand van Etos als Mama Expert op de Negenmaandenbeurs, dit was enorm speciaal. Ook is daar het Grote Mama en Baby boek gelanceerd dat een jaar lang verkrijgbaar is bij Etos. Ook een enorme mijlpaal vond ik dat. Ik had die maand ook nog opnames voor MommyProofTV van Liza Sips, dat was ook erg leuk, Een lekkere bewogen maand dus!

MAART
Wat was ik die maand moe en misselijk haha, het geheime eerste trimester had zo zijn tol geëist. Wel was het ook een hele gezellige maand waarin de eerste zonnige dagen waren begonnen, heerlijk! Zo gingen we een weekendje weg met vrienden van ons naar België bij een Plopsa park in de buurt. Ik had een hele leuke fotoshoot voor een campagne en ondertussen telden we de dagen af tot het moment dat het spannende eerste trimester voorbij was. Op 24 maart was het eindelijk zo ver. We hadden goede echo’s achter de rug en ik deelde met jullie de speciale aankondiging van de zwangerschap! Zo fijn om het nieuws met iedereen te kunnen delen!

APRIL
Dit was ook al zo’n speciale maand. Ik had die maand de Meet en Dinner waarin ik een aantal lezeressen mocht ontmoeten bij een heel leuk event met etentje van Opel. Wat was dat gaaf! Er staat voor komend jaar ook zeker de wens op de planning om weer iets soortgelijks te organiseren. Ook gingen we in April een weekendje naar Drenthe met ons gezinnetje in een heel leuk huisje. We bezochten toen ook attractiepark Slagharen, dat was erg leuk. En die maand maakten we bekend dat we zwanger waren van een meisje via deze Gender Reveal video!

MEI
Mei is natuurlijk de maand van moederdag. Ik ben dan ook heerlijk in de watten gelegd door mijn lieve man en kindjes en heb natuurlijk mijn moeder en schoonmoeder verrast. Die maand hadden we ook de spannende 20 weken echo die gelukkig helemaal goed was. Een enorme opluchting! Die maand begon ook de start van mijn samenwerking met Noppies en de eerste ontwerpdag voor de NoppiesXkellycaresse babylijn. Wat was dit enorm gaaf! En ik heb die maand Yannick verrast met een nachtje weg in een heel luxe hotel waardoor we echt een soort mini babymoon hadden. Genieten was dat!

JUNI
Een hele zonnige maand was dat. In juni gingen Yannick en ik naar een heel gezellig etentje van Lidl. Dat was het start diner voor onze samenwerking met Lidl, super leuk. Ook gingen wij in Juni heerlijk op vakantie naar Kroatië. Wat was dat genieten, de laatste vakantie als gezin van 4. Heel bewust van genoten. Veel zwemmen, lekker eten, activiteiten doen op de camping, heerlijk buiten zijn samen.

JULI
Deze maand was lekker zomers en omdat wij al op vakantie geweest waren, vierden wij de zomer lekker thuis. Dagjes Efteling, zwembadje opzetten in de tuin en al dat soort dingen. Ook ging het al best goed met de vorderingen van de bouw van ons droomhuis. Die maand mocht ik een workshop vloggen geven aan een grote groep medewerkers van het GGD, dat was ook zo leuk om te doen!

AUGUSTUS
De maand van mijn hoogzwangere weken en waarin ik toe werkte naar mijn zwangerschapsverlof.  Op 2 augustus was ik jarig en toen verraste mijn lieve man mij met een nachtje weg bij het Pullman hotel in Eindhoven. Wat was dit een heerlijk verrassing. Zo fijn samen! Ook trof ik alle laatste voorbereidingen voor de baby uitzet en was het aftellen van de laatste loodjes in de zwangerschap wel begonnen. Mijn laatste werkdag in Amsterdam was ook een feit. Opnames met Liza Sips voor haar programma MommyproofTV en een bezoekje aan mede zwangere Annic van Wonderen waar ik twee hele leuke video’s mee op heb genomen.

SEPTEMBER
Dit was toch wel de meest speciale maand van dit jaar. Mijn laatste hoogzwangere weken gingen in. We hadden een zwangerschaps-fotoshoot wat erg leuk is en een mooie manier om mijn zwangere buik vast te leggen. Vervolgens werd ik helaas opgenomen in het ziekenhuis omdat het bij 36,5 weken zwangerschap allemaal niet meer zo goed ging en vervolgens op 12 september was de grote dag daar. Feline is geboren, ons derde meisje. Het meisje dat ons gezin compleet gemaakt heeft. Een zusje voor onze grote meisjes. Geen woorden kunnen dit intense gevoel van geluk omschrijven. Na de kraamweek in het ziekenhuis, volgde de kraamweek met kraamverzorgster thuis. Een hele bijzondere periode. Naast de geboorte van Feline, was dit ook gelijk de geboorte van mijn NoppiesXKellycaresse kledinglijn. Een lijn die enorm goed ontvangen is door jullie en die we met veel liefde ontworpen hebben. Wat vond ik dit spannend en gaaf en wat vind ik het tof om te zien hoe enorm goed de lijn verkocht is. Dankjewel allemaal! Zonder jullie was deze droom nooit in vervulling geraakt.

OKTOBER
De maand waarin de kraamtijd in volle glorie aanwezig was, een periode waar we intens van genoten hebben als gezin. Yannick die ruim een maand vrij was en waarin we ons nieuwe leven als gezin van 5 op ons gemakje konden leren kennen. Wat hebben we veel leuks gedaan. Het was ook de laatste maand (tot 22 oktober) waarin Lana nog niet op de basisschool zat.  Op 14 oktober vierden we Lana’s vierde verjaardag. Wat een enorme mijlpaal is dat en wat zijn we trots op haar. We hadden een heel gezellig feestje met wat vrienden en familie en Lana is enorm verwend. Op 22 oktober was de grote dag, Lana ging voor het eerst naar de basisschool. Een hele spannende periode. Ook was dit de dag waarop mijn zwangerschapsverlof voorbij was. Wat heb ik genoten van mijn verloftijd, maar wat vond ik het ook weer heerlijk om mijn werk weer op te pakken. Ik ben dol op mijn werk. Verder begon ik in oktober aan mijn KC Back in Shape project waar ik jullie vanaf januari weer meer updates over ga delen!

de overgang van 2 naar 3 kinderen

NOVEMBER
Een heerlijk herfstmaand. De maand waarin Lana op school zat en daar steeds meer aan begon te wennen. Wat is het fijn om te merken dat ze het er zo naar haar zin heeft en dat ze er zo van opbloeit. We zijn zo trots! Ook gingen we in november een heerlijk weekend weg naar Frankrijk gaat het Centerparcs park Les Trois Forets. Dat was heel leuk! Die maand vond ook het jaarlijkse #Tripptrappdinner plaats waar ik voor uitgenodigd was wat een van mijn eerste uitjes was sinds mijn bevalling en ik had een borrel van mijn mediabureau. Een hele gezellige maand was dit!

DECEMBER
De feestmaand van het jaar, wat ben ik er dol op! Op 3 december vierden we de verjaardag van mijn moeder, op 5 december was het natuurlijk pakjesavond wat we heerlijk gevierd hebben bij ons thuis met mijn ouders. Wat zijn de meiden enorm verwend. Wat ook echt heel gaaf was dat we naar de premiere mochten van de KC Lovecruise film waar ik samen met de meisjes K3 mocht ontmoeten (wat de meisjes overigens een paar weken daarvoor ook al mochten, maar daar kon ik zelf door ziekte helaas niet bij zijn). En december was de maand waarin we genoten van een hele fijne kerst. Onze eerste kerst als gezin van vijf. Wat een enorm geluksgevoel gaf dit. We hebben enorm genoten zoals jullie in de vlog van afgelopen vrijdag konden zien. December was een mooie kers op de taart na een prachtig mooi jaar!

2017

Want dat was 2017. Een jaar met zoveel mijlpalen. Op privégebied natuurlijk onze gezinsuitbreiding met baby Feline, de mooie vakanties die we hebben mogen ervaren, de bouw van ons huis die in volle gang is en het feit dat we zoveel positieve ervaringen mochten hebben in volle gezondheid! Maar ook op zakelijk gebied was het een top jaar. Zo behaalt Kellycaresse.nl inmiddels gemiddeld tussen de 70.000 en 110.000 unieke bezoekers elke maand en heeft het Youtubekanaal bijna 40.000 abonnees. Maandelijks worden de video’s 400.000 keer bekeken. Dat is toch bizar veel. Ik kan het haast niet geloven! Ik ben er helemaal stil van.

Maar dit zijn maar getallen. Getallen die zoveel meer zijn als je je bedenkt dat jij daar een van bent. Jij als trouwe lezeres, kijker, volger en dat jullie met zijn allen Kellycaresse tot zo’n groot succes maken. Een community die ervoor gezorgd heeft dat ik mijn dromen mocht waarmaken. Jullie beteken zo enorm veel voor mij en ik ben dankbaar voor iedere kijker, lezeres, volger. Ik wou dat ik jullie allemaal persoonlijk kon bedanken. Dan had ik je een dikke zoek gegeven en zou ik met jullie proosten op dit mooie jaar. Dankjewel dat jij onderdeel wil zijn van Kellycaresse.nl.

Voor 2018 staan er ook hele mooie plannen klaar. Zo zal ons huis rondom maart opgeleverd en zal ik dan in een uitgebreide verhuisserie jullie helemaal mee gaan nemen in het hele proces. Wat kijken we hier enorm naar uit! Dit wordt denk ik wel de grootste mijlpaal van 2018. Een nieuw huis, helemaal naar onze wensen waar we als gezin van 5 mogen gaan wonen. In het nieuwe jaar zal ik jullie uitgebreider gaan meenemen in de KC Back in Shape serie en inspiratie gaan delen voor gezonde en lekkere maaltijden, onze weekmenu’s, workouts en meer. Dan nog een leuk nieuwtje, mijn man Yannick heeft op zijn Instagram @sjenkie86 zijn ‘Sjenkies Kitchen’ geopend. Elke woensdag en zondag zal hij daar een nieuw recept gaan delen. Een familie-proof recept dat meestal gezond is en makkelijk in elkaar te zetten is. Je kunt hem op Instagram volgen via deze link.

En verder zal Kellycaresse.nl in 2018 nog veel meer leuke dingen gaan doen! Natuurlijk blijf ik jullie elke week ons leven delen in de wekelijkse vlogs, gezellige extra video’s en nog meer leuks waar ik nog niet alles van ga verklappen 😉

Bron

Dankjewel, Een hele dikke kus, knuffel en ik hoop je volgend jaar nog steeds te mogen verwelkomen!

Hele prettige jaarwisseling gewenst en een knallend mooi, gezond en gelukkig 2018!

BewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewaren

BewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewaren

BewarenBewaren

Volg mij via Bloglovin', Instagram of Facebook of Youtube.

Meld je gratis aan voor de Kel-E-Mail en ontvang toffe bonussen, exclusieve content en elke twee weken een feestje in je mailbox

dit veld niet invullen s.v.p.

23 gedachten over “Het Grote Kellycaresse Jaaroverzicht 2017!”

1. Leuk om je jaaroverzicht te lezen! Ik kan het me allemaal nog als de dag van gisteren herinneren. Je hebt veel mooie dingen mogen ondernemen, zowel op persoonlijk en zakelijk vlak! Alle goeds voor 2018 gewenst :).

2. Wat prachtig allemaal lieve Kelly! En wat doe je het goed war betreft statistieken, ongelooflijk. Op naar 2018, met een droomhuis in het verschiet. Fijne jaarwisseling!

3. Wat een prachtig jaaroverzicht! Natuurlijk blijf ik je in 2018 ook volgen. De beste wensen en een fijne jaarwisseling

4. Hoi Kelly,

Ik blijf je in 2018 ook zeker volgen jij zit ook echt in mijn systeem
    eerst lees ik de krant en daarna even ontspanning op jouw site zoeken.
    En dan kan mijn dag beginnen.

Alle geluk en veel moois in 2018

Gr Chantal

5. Ik wens jullie ook een mooi, gezond en liefdevol 2018! Ik kijk uit naar nieuwe video’s en posts! Alvastvde allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Veel liefs!

6. Wat een leuk en mooi jaaroverzicht!! ? Voor jullie gezin maar ook voor je bedrijf en voor Sjenkie’s kitchen? Heel fijn uiteinde en op naar een mooi 2018 waarin ik je zeker weer ga volgen? 2018 gaat ons gezin compleet maken met een tweede dochter ?

7. Ik ben je dit jaar gaan volgen en was te gelijk zwanger. In september is onze dochter geboren en ik kon me dus helemaal vinden in jouw vlogs. Heb veel gehad aan de vluchtkoffervlog ? In 2018 zal ik ook weer met veel plezier jouw website bezoeken. Fijne jaarwisseling!

8. Wauw, wat heb je een prachitg jaar achter de rug met als bijzonderste onderdeel natuurlijk jullie kleine Feline. Ik heb genoten van je artikelen en video’s het afgelopen jaar en wens jou en je mooie gezin een geweldig mooi, liefdevol en gezond 2018 toe!

9. een mooi jaar lieverd (s) en op naar volgend jaar!! waar ik natuurlijk weer lekker elke dag je artikels kom lezen 😀 <3

10. een mooi jaar lieverd (s) en op naar volgend jaar!! waar ik natuurlijk weer lekker elke dag je artikels kom lezen 😀 <3

11. Leuk jaar overzicht met mooie foto’s!
    Maar jeetje wat ben jij veel weekendjes weggeweest en overnachtingen zeg!! daar zullen veel mensen jaloers op zijn haha
    Fijne jaarwisseling

12. Wat een prachtig en bewogen jaar.. Snap heel goed dat september je mooiste was ? En die cijfers.. daar droom ik van haha..

13. Wat super leuk om te zien hoe jouw afgelopen jaar eruit heeft gezien! Je bent een inspiratie voor vele bloggers! Knap dat je dit allemaal doet en een gezin draaiende houdt met 3 kids! Happy New Year ? Al het goeds voor jou, je gezin en bedrijf!
    Liefs,

Iris

14. Fijn dat je al die mooie momenten met ons deelt! Ik blijf je zeker volgen het komende jaar! Gelukkig nieuwjaar voor jou en je gezin 🙂

Laat een reactie achter