Het Grote Kellycaresse Jaaroverzicht 2016!

1

Wauw, wat was 2016 een top jaar! Wat hebben we veel mooie dingen mogen mee maken! Ik kijk hier met een hele grote glimlach op terug. Zoals ieder jaar heb ik aan het einde van het jaar een groot jaaroverzicht voor jullie, een verslag waarin ik met veel plezier met jou wil terug te kijken op het afgelopen jaar. Het jaar waarin Aimy geboren is, Yannick zijn diploma tot brandweerman behaalde en waarin we mooie reizen mochten maken. We nemen een kijkje in wat foto’s van bijzondere momenten en mijlpalen, bladeren terug in wat leuke artikelen en nemen een kijkje in de statistieken. Uiteraard eindig ik met een (emotioneel) dankwoord, dus neem er een kopje thee bij (of al een glaasje bubbels) en geniet met me mee.

2

Januari: In Januari was ik in volle spanning aan het wachten op de geboorte van Aimy. Aangezien Lana met 34 weken geboren was, ging ik er vanuit dat het mogelijk was dat Aimy ook vroeger zou komen, in januari dus. Hoogzwanger liep ik rond en telde ik af tot dat mooie moment dat ze zou komen. Als ik foto’s terug zie van mij met die dikke buik, dan krijg ik stiekem weer heimwee.

Februari: Op 7 februari was het zo ver, Aimy werd geboren. Al begon het op 4 februari al te ‘rommelen’. Ik bleek de 6e ook al 2 dagen met gescheurde vliezen rond te lopen. Enfin, na een lange bevalling van ruim 14 uur met na 9,5 uur weeën een keizersnede als gevolg, is onze gezonde en prachtige dochter Aimy geboren.
Maart: Maart stond in het teken van nog meer genieten. Ik was hersteld van mijn keizersnede waardoor ik ook lichamelijk meer kon en waarin ik nog meer ging wennen aan het moederschap van twee kinderen. Heerlijk rondwandelen met de meisjes, ontdekken hoe ons nieuwe dagritme eruit ziet en meer. Ook was ik nog gedeeltelijk in ‘zwangerschapsverlof’ modus.
April: In april begon ik aan het ‘Kelly Goes Fit‘ project waarin ik samen met personal trainer Kimberly in combinatie met afvallen met Weight Watchers. Ook gingen we er al wat meer uit als gezin. Zo hadden we een indianen feestje van een vriendin en zat mijn zwangerschapsverlof er op.

3
Mei: In mei waren Yannick en ik een jaar getrouwd, dus besloten we onze trouwkleding weer aan te doen en hier een mini fotoshoot mee te houden. Dat was heel erg leuk! Ook vierden we onze trouwdag in een heerlijk restaurant. Ook gingen we in mei een weekje naar Frankrijk (Lyon) om de zus van Yannick en haar gezinnetje te bezoeken. Een hele leuke vakantie was dat! Hier konden jullie de Vive la vlogs van zien.  En hoe een autovakantie met kinderen is bevallen? Dat lees je hier.

Juni: In juni mochten wij op uitnodiging naar Disneyland Parijs met ons gezin. Wat was dat genieten zeg. We verbleven in een van de Disney hotels en mochten er 3 dagen genieten van de geweldige Disney parken en sfeer. Wij zijn dol op Disney dus dit weekendje was echt heerlijk. Dankbaar dat wij dit mochten doen! In juni slaagde Yannick voor zijn diploma tot brandweerman bij de Luchtmacht. Ik ben super trots op hem en ik ben zo blij dat hij het daar zo naar zijn zin heeft!

Juli: In Juli zijn wij met ons gezin op uitnodiging van TUI naar Cyprus gegaan. Vliegen met een baby van 5 maanden? Dat kan heel erg goed. Hierboven zie je de aftermovie die door TUI en een professionele cameraman is gemaakt van onze leuke reis. In 2 minuutjes krijg je gelijk een indruk van deze vakantie. Ook begon ik in Juli met mijn nieuwe project: De weekvlogs!

Ik had er lang over na gedacht of ik mijn leven dagelijks wilde gaan filmen voor weekvlogs, maar ik heb er totaal geen spijt van. Ik vind het onwijs leuk om te doen. Het monteren vind ik een leuke uitdaging, en ook vind ik weekvlogs leuker omdat dit een veel betere indruk geeft van een gehele week. Aan de views is ook duidelijk te zien dat jullie ze leuk vinden want ze behalen gemiddeld tussen de 12.000 en 20.000 views. Wauw! Dat had ik niet verwacht. Dankjewel!
Augustus: Op 2 augustus werd ik 26 jaar en waren wij weer heerlijk een weekendje op bezoek in België bij mijn ouders vakantieadres. Dat was heel erg gezellig. Het is altijd heerlijk om weer even als ‘kind’ bij je ouders te zijn en verwend te worden (zeg niet dat ik ongelijk heb haha). Ook is in augustus een hele goede vriendin van mij getrouwd waar ik de bruidsvisagie voor mocht verzorgen, zo leuk om te doen!

4

September: Deze bofkonten mochten begin september voor TUI op vakantie naar Mallorca. Wat was dat leuk zeg! Een prachtige bestemming om als gezin naar toe te gaan. Het vakantie fotoverslag van Mallorca kun je hier lezen. Ook behaalde ik in september de mijlpaal dat ik al 2 jaar fulltime blog! Ook stond ik die maand in het NRC Handelsblad en in een plaatselijke krant van onze gemeente. Super leuk!

Oktober: Op 14 oktober was het Lana’s derde verjaardag, wat is het hard gegaan. We hebben dit gevierd met wat vrienden en familie en dit was een heel leuk feestje. Ik vind de verjaardagen van mijn eigen kinderen gewoon de leukste dagen van het jaar, en dan is die van Aimy nog niet geweest hihi. Ook deelde ik in oktober het eindresultaat van mijn Kelly Goes Fit project met de na-foto’s van Weight Watchers en het trainen. Daarna ben ik gaan stabiliseren met Weight Watchers en dit gaat tot nu toe (oke, we rekenen de feestdagen heel december niet mee haha). Ik ben heel erg trots en blij met deze resultaten.

November: In november was Aimy 9 maanden, een mooie mijlpaal vind ik dat. Ik deelde toen ook een soort overview van wat niemand je vertelt over het krijgen van een twee kind, met mijn ervaringen en de dingen die ik van te voren niet zo had verwacht.  In november had ik veel leuke events op de planning. Waaronder het TrippTrappdinner, een event voor het Diabetesfonds, maar het allerleukste: Mijn allereerste Meet&Greet. Ik mocht een aantal van jullie ontmoeten en vond dat zo enorm gaaf. Echt een groot hoogtepunt van dit jaar ook!
schermafbeelding-2016-12-24-om-14-42-05
Ook had ik die maand een wel hele bijzondere fotoshoot samen met Marjon, we mogen hier nog niets over vertellen maar zullen hier volgend jaar mee naar buiten treden, het is echt een mega gaaf project!

December: In december gingen Yannick en ik alleen op reis zonder de kinderen. We gingen namelijk naar Londen toe samen. Dat was echt heel erg leuk! De vlog van Londen kun je hier bekijken. December is een fantastische maand, vol mooie en drukke dingen. Ik sta deze maand ook in het Etos foldertje, zo leuk! Heb jij me al gespot? Ook spelen er op privé gebied wat dingen waar ik jullie hopelijk volgend jaar meer over kan vertellen (nee, ik ben niet zwanger hihi). Ook hebben jullie vorige week in de Christmas Special vlogweek iedere dag kunnen meekijken  in mijn leven. Heel leuk om dat eens te doen en hier zaten allerlei leuke winactie aangekoppeld. Ik wil jullie daarmee heel erg bedanken voor jullie support, jullie bezoekjes aan de site, de lieve reacties enzovoorts.

Want afgelopen jaar was een fantastisch mooi jaar voor Kellycaresse.nl. Ik typ dit terwijl ik wat traantjes wegpink, ik kan gewoon niet geloven dat ik dit allemaal mag meemaken. Maandelijks lezen er zo’n 60.000-70.000 bezoekers mee in mijn verhalen, behalen mijn video’s gezamenlijk elke maand ruim 200.000 views en de social media aantallen zijn ook enorm gegroeid. Maandelijks laten jullie ruim 1500 reacties achter onder de artikelen, ook daar ben ik heel trots op. Jullie willen niet weten hoeveel dit voor mij betekent, maar jij (ja jij!) zorgt er daarmee voor dat ik mijn droom mocht waar maken en ik hoop jou te inspireren om ook te genieten van al het moois dat het leven te bieden heeft. Of dat nu rondom moederschap, lifestyle, mode of food is, ik hoop dat ik met mijn online plekje, je een fijn gevoel te geven met positiviteit als uitgangspunt. Dat dagelijkse kopje thee wat je virtueel met mij op de bank drinkt 😉

Ik hoop dat jullie hebben genoten van afgelopen jaar van Kellycaresse.nl. Hoe lang volg je mijn site en kanalen? Welke hoogtepunten herinner jij hier nog zo goed van? Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties bij de comments.
Ook wil ik jullie een fantastische jaarwisseling toewensen. En mijn doelen en dromen voor 2017? Die ga ik binnenkort met jullie delen.

Volg mij via Bloglovin', Instagram of Facebook of Youtube.

Meld je gratis aan voor de Kel-E-Mail en ontvang toffe bonussen, exclusieve content en elke twee weken een feestje in je mailbox

dit veld niet invullen s.v.p.

45 gedachten over “Het Grote Kellycaresse Jaaroverzicht 2016!”

1. Wauw, wat een geweldig jaaroverzicht! 2016 was voor jou inderdaad een top jaar! Ik herinner me eigenlijk nog alle hoogtepunten. Ik volg je ongeveer sinds je zwanger was van Lana en sindsdien breng ik je blog iedere dag een bezoekje. Fijn dat je zo geniet van de weekvlogs want ik vind ze superleuk. Ik wens jou, Yannick en de kindjes het allerbeste voor 2017!
    Vanessa onlangs geplaatst…Dit zijn de voordelen van slimme slotenMy Profile

2. Wow, wat een mooi overzicht!
    Ik wens je heel veel geluk voor 2017.
    Ik volg je al sinds je schreef dat je stopte met je baan bij de Efteling 😉
    Sommige periodes iets actiever of juist wat minder, maar dat heeft dan vooral met eigen goede voornemens te maken (minder online) en drukte met eigen werk.
    Dat je pas 26 bent, goed weet wat je wilt en thuis de boel met twee kinderen zo goed runt vind ik echt heel knap!
    In juli wordt hier de tweede verwacht, ik ben dan al ruim 32, maar hoop het net zo goed te organiseren als jij!

3. Wat een geweldig jaar was 2016 voor jullie. Jullie werden een gezin van 4, hebben mooie reizen gemaakt en nog veel meer. Ik ben heel benieuwd wat voor leuke dingen er spelen in jullie privé leven, al heb ik wel een idee aangezien je hier volgens mij al wel eens over hebt geschreven.. Ik volg je nu ruim een jaar en ik bezoek je blog elke dag met veel plezier. Laat 2017 ook maar weer zo’n mooi jaar worden :-)!
    Femke onlangs geplaatst…Review: Etos Shaping & Highlighting KitMy Profile

4. Jij hebt ook al zo’n mooi jaar gehad, wauw!! En dat verdien je ook gewoon.. Jouw cijfers droom ik van al heb ik ook een mooie mijlpaal mogen behalen waar ik echt van achterover sloeg haha! Ik kijk erg uit naar 2017 want dan wordt ons tweede kindje geboren ? Kan niet wachten!!
    Nicole onlangs geplaatst…Zo waren onze KerstdagenMy Profile

5. Wat een geweldige hoogtepunten allemaal van het afgelopen jaar, met de geboorte van Aimy natuurlijk als het allergrootste hoogtepunt. Je mag heel trots zijn op alles wat je hebt bereikt, ook met je blog. Ik volg je elke dag met heel veel plezier en vind dat je het geweldig doet.
    Romy onlangs geplaatst…5 tips om iets liever voor jezelf te zijnMy Profile

6. Wauw kelly… wat ben je tocb een prachtvrouw en wat een topjaar heb je gehad. Mijn hoogtepunt dit jaar was toch ook de geboorte van mijn inmiddels 5 maanden oude dochtertje Hailey. Omdat ik zelf nog wat jong ben (19jaar) heeft dit veel impact gehad op mijn leven, maar wauw wat is het bijzonder om mama te zijn en wat ben ik trots. Ik haal ook heel veel uit jouw filmpjes en tips en energie. Ik wens jou echt een top 2017 met je lieve mooie gezinnetje en ik hoop je nog lang te mogen volgen. Heel veel liefs<3

7. Wauw Kelly!! Wat een mooi jaar idd. Ik volg je nu denk ik een jaar en dat blijf ik ook zeker nog doen! Alle mooie dingen daar werk je hard voor en je krijgt het niet kado. Al denken mensen daar soms te makkelijk over. Ik wens je een heel fijn uiteinde vam het jaar en dat 2017 maar weer vol nieuwe mijlpalen mag zitten. Veel geluk en liefde en gezondheid gewenst ook voor je mooie gezin. Liefs Mathilde
    Mathilde onlangs geplaatst…Kerst 2016, wat was je gezellig!My Profile

8. Wat een ontzettende leuke post! Ik ben iemand die vaak meeleest en niet heel vaak wat achterlaat, maar nu mag het wel vind ik. Wat een mooie mijlpalen in 2016 voor jullie! Tweede kindje, mooie reizen en je eerste Vlog. Ik geniet er zeker van! Bedankt Kelly, en voor 2017 wens ik jullie alleen nog maar meer liefde, geluk en veel plezier in je werk toe!
    Heleen onlangs geplaatst…Z-W-A-N-G-E-R!My Profile

9. Wat een mooi overzicht Kelly! Ik hoop dat 2017 nog meer moois gaat brengen maar dat gaat vast goed komen! Geniet van de laatste dagen van het mooie 2016:).

10. Wauw wat heb je een mooi jaar gehad zeg! Nu moet ik stiekem wel bekennen dat ik erg benieuwd ben naar de dingen die je in 2017 bekend gaat maken! Ik vond het iig super om aanwezig te mogen zijn bij je Meet & Greet en hoop dat we elkaar snel nog eens kunnen treffen ? alvast een goed uiteinde voor jullie gezinnetje ❤
    Lifeaholic.nl onlangs geplaatst…Kerstplog 2016!My Profile

11. Wat een heerlijk jaar is dit geweest! Ik vind het super om steeds een kijkje in je leven te mogen krijgen! Ik volg je vanaf mijn 1e zwangerschap (dus halverwege 2015), toen ik op zoek ging naar vanallllesss over zwangerschap/baby enz. Heerlijk om te lezen/kijken en vergelijken! Heel wat nachtelijke borstvoedingsmomentjes heb ik doorgebracht met teruglezen van jouw blogs! Blijf vooral zo doorgaan, ik geniet ervan!

12. Wat een super jaar. Ook ik heb dit jaar (maart) mijn 2e kindje gekregen. En alles is dus echt herkenbaar. Leuk om dat zo te volgen. Dat 2017 ook maar zo’n topjaar mag worden.

13. Wauw ….
    Prachtig jaar en het is je gegunt.
    Zo een leuk blog met prachtige foto’s van je gezin, events etc….
    Ga zo door….

Xoxo

14. hoi Lieve Kelly, wat ben je leuk! En wat een fijn gezin heb je! Hoelang volg ik je? Nu 2 jaar denk ik, weet het niet meer precies, laat niet vaak reacties achter, maar wil het nu toch doen! Alle goed voor 2017 gewenst!
    Liefs uit Zwolle

15. IK DUIM VOOR EEN MEET&GREET DIT JAAR!
    Zou het zo leuk vinden je een keer te ontmoeten x

Laat een reactie achter

CommentLuv badge