Sinterklaas Speelgoed tips: Reviews van lezeressen!

Het duurt niet zo lang meer tot het pakjesavond is! Een dag waar veel kinderen enorm naar uitkijken en waarvoor Sinterklaas aan het voorbereiden is samen met papa en mama, opa’s en oma’s en andere lieve mensen om de kindjes heen. Het is niet makkelijk om het ideale cadeautje te vinden, zeker als je kindje al van alles heeft dan kan het lastig zijn om een goede keuze te maken. Zelf let ik er altijd op of speelgoed naast heel leuk, ook educatief is en kwalitatief goed is. Daarom zijn wij erg fan van VTech speelgoed. Ik deel in dit artikel de 4 beste VTech speelgoed tips met behulp van lezers die mij hielpen met het schrijven van deze review. Lees je met me mee Sinterklaas ;)?

De vier speelgoed items die zijn getest zijn: De Kids Smart Glow Art (getest door mijn meisjes), Mijn Interactieve Video Globe, de Vrolijke Vriendjes 2 in 1 Brandweerwagen en de Switch & Go Dino’s. Speelgoed dat voor verschillende leeftijden geschikt is voor jongens en meisjes. Hieronder lees je de review van lezeressen en van mij.

Sylvia: Wij Sylvia (32), Eelco (34) Stan (2) en Fayèn (5mnd) mochten Switch & Go Dino’s testen.
De Switch & Go Dino’s zijn geschikt voor kinderen vanaf ongeveer 4 jaar. Wij twijfelde een beetje of dit voor Stan van 2 jaar wel geschikt was, maar hij vindt het geweldig! Wij hadden Jaxx de T-rex gegeven en deze kun je ombouwen in een snelle terreinwagen.  Dat is natuurlijk enorm tof en daagt je kindje uit tot creativiteit en flexibiliteit. Het is stevig speelgoed en is makkelijk om te bouwen. Met hulp van ouders lukt het Stan om de dino om te bouwen tot auto en hij vindt het enorm leuk om te doen!
De knopjes die erop zitten vindt Stan helemaal te gek . De dino en auto maken dan leuke geluidjes en woordjes/zinnen. Voor Stan is de auto op dit moment het leukste. Hij kan deze door de kamer heen laten rijden met de stoere auto geluiden.  Het fijne aan dit speelgoed vinden wij dat het stevig is en geen losse onderdelen bevat. Met Fayèn van 5 maanden in huis is dat erg fijn! De Switch & Go dino’s zijn hier erg in trek. Een aanrader voor de feestdagen.
Dankjewel Sylvia voor deze leuke review en voor je hulp aan het VTech testpanel!
Samantha : Een tijdje terug ontvingen wij de ‘Mijn Interactieve Video Globe’. Een wereldbol van VTech.
Dolenthousiast maakten wij de grote doos open met daarin een prachtige wereldbol met pen, die je op de LCD scherm kan gebruiken. Wauw, wat een prachtig product! De wereldbol is mooi stevig en staat super leuk in huis of op de slaapkamer. De Mijn Interactieve Video Globe is erg leerzaam voor kinderen. Zo staan er filmpjes op van de BBC, quizvragen en allerlei leerzame weetjes. Dit is erg leuk voor mijn oudste van 9 jaar die helemaal fan is van topografie en hier alles over wil weten. Dit is heel erg leerzaam speelgoed, zelfs voor ons als ouders! Vanaf 7 jaar is dit erg leuk om te spelen samen met iemand of alleen.
Ja dit is oprecht ons favoriete speelgoed van dit jaar!
Kelly: Mijn eigen dochters Lana (7 jaar), Aimy (4 jaar) en Feline (3 jaar) mochten de Kidi Smart Glow Art testen en wisten niet hoe snel ze de verpakking open moesten maken. De meisjes gaan er gelijk mee aan de slag en Lana neemt de leiding alsof ze al lang wist hoe het allemaal werkt. De Kidi Smart Glow Art is een speaker met allerlei knopjes, lichtjes en spraakcommando’s. Je kindje kan op dit apparaat allerlei leuke spelletjes spelen en het apparaat bedienen met de eigen stem. Je kunt Kidi allerlei mopjes en verhalen, weetjes en wijze woorden laten vertellen en via de BlueToothverbinding kun je muziek afspelen. Met de bijgeleverde Neon stiften kun je zelfs kleuren op de Kidi Smart Glow Art, kortom de mogelijkheden zijn eindeloos en dat hebben de meisjes snel door. Ze zijn dol op muziek en technische apparaten (van wie zullen ze dat hebben) dus Kidi is een schot in de roos. Een hele leuke tip voor je kindje als je kindje ook dol is op muziek, spelletjes, lichtjes, kleuren en meer en dit is voor allerlei leeftijden een aanrader.

Loes: Ik had een ontzettend blije dochter vanochtend toen het pakketje van VTech binnenkwam. Mijn dochter Norah wilde gelijk ermee gaan spelen en vandaag delen we met jullie onze ervaringen. Wat wij zo leuk vinden aan de brandweerwagen is dat hij ontzettend interactief is met leuke liedjes, uitleg over de brandweer maar ook bijvoorbeeld leerzame elementen zoals het leren van de kleuren. Hierdoor is het geschikt voor zowel jongere als oudere kindjes! Doordat er losse brandweerlieden, een brandweerauto en helikopter bij zitten, nodigt het ook echt uit tot eigen fantasie spel. Het kunnen ombouwen van brandweerwagen naar kazerne nodigt je kindje uit tot creativiteit en de inzet van een mooi rollenspel waarbij je kindje wordt uitgedaagd in zijn/haar spel.
Wat we het leukste vinden is dat het een brandweerwagen is waarmee rond gecrosst kan worden, maar ook kan hij op zijn plek staan en omgebouwd worden tot kazerne. Dit zorgt voor uren speelplezier dus! Wij spelen nog lekker verder hiermee! Onwijs bedankt dat wij deze mochten testen, ook namens mijn dochters  Norah (en Lily als ze wat ouder is, haha!)

Kelly: Een heleboel Sinterklaas cadeautips dacht ik zo. Wat staat er op het Sinterklaas verlanglijstje van jouw kindje?

#KellycaresseAd

Volg mij via Bloglovin', Instagram of Facebook of Youtube.