Vakantie Kaapverdië : XXL Photodiary

kaapverdiediaryZoals beloofd in de plog van donderdag, hebben jullie een vakantie photodiary tegoed van mij! We zijn met ons gezin op vakantie geweest naar de Kaapverdische eilanden, om precies te zijn het eiland Sal en we hebben hier een heerlijke relaxvakantie beleefd. Gisteren lazen jullie al een kort verslag hoe zo’n vakantie bevallen is met Lana, vandaag deel ik een uitgebreid fotoverslag. Het was een onvergetelijk heerlijke vakantie. Zeker na de periode waarin Yannick veel weg was, waren we ontzettend blij om zoveel quality time als gezin door te kunnen brengen. Benieuwd naar de foto’s? Het zijn er onwijs veel!

Op donderdag 20 augustus vlogen we om 13.00 Nederlandse tijd vanuit Schiphol richting het eiland Sal, dit is een van de Kaapverdische eilanden. Na een tussenstop op Boavista kwamen we om 19.15 lokale tijd aan op onze vakantiebestemming. We konden gelijk aanschuiven voor het diner en daarna onze kamer in om daar te settelen.

Zoals jullie inmiddels al wel weten, ben ik een ochtendmens. Word ik in Nederland om 06.00 wakker, werd ik dat door het tijdverschil van 3 uur eerder, al om 4.00 haha. We ontbeten dus lekker vroeg om 07.00. Het ontbijtbuffet was grandioos! Heel veel lekkere broodjes, eitjes, een groot fruitbuffet, salades maar zelfs friet en witte bonen in tomatensaus (mij wat te vroeg hoor haha).

Foto vanaf het terrasje waar we regelmatig zaten als Lana een dutje deed.

Wat heb ik op vakantie veel Virgin Pina colada’s op, eigenlijk gewoon ananas smoothies met kokosmelk. Zo lekker!

Lana is dol op het water! We hebben dan ook heel veel gezwommen natuurlijk.

Lana verstopt in de rups bij de kidsclub, ook hier speelde ze graag.

Na de minidisco kreeg ik een privé optreden van Lana en Yannick op het podium haha!

Op het resort waren ook a la care restaurants aanwezig zoals een Italiaan, Afrikaans restaurant en een heerlijk steakrestaurant. Hier zie je mijn bruscetta caprese lunch bij de Italiaan, zo lekker!

Lana kreeg vlechtjes in haar haren bij de kidsclub en dit staat haar zo leuk!

Maandag huurden we een auto en gingen we onder andere het stadje ‘Santa Maria’ ontdekken. Deze zee ziet er adembenemend mooi uit!

Onze bolide op maandag ;). Helaas had ik erg last van zwangerschapsmisselijkheid waardoor we de tocht niet zo lang maakten. Toch was het fijn om even het eiland te verkennen.

Voorgerechtje bij het Afrikaanse restaurant, bleek alleen rauwe tonijn te bevatten dus maar goed dat ik geen hapje nam. Het ziet er wel als een plaatje uit!

Bij dit resort verbleven we, echt een fijn resort!

Veel zon betekent ook veel insmeren met een hoge beschermingsfactor, Lana hielp daar graag een handje bij, zo schattig.

Op de een-na-laatste dag ontdekte ik pas hoe lekker het is om pannenkoekjes te eten met jam en spek erop! Te lekker! #cravings

Een snelle foto van de hotelkamer. Ik had net oldskool een handwasje gedaan dus er hangt wat kleding te drogen 😉

Een gekke bek foto tussendoor 😉

Dit duo maakte de vakantie compleet <3

We hadden Engelse mensen ontmoet waar we het heel gezellig mee hadden, we dineerden onder andere met hen bij het Italiaanse restaurant, gezellig!

Genieten!

En toen zat onze reis er alweer op! Wat een heerlijke vakantie.

Dit waren wat foto’s van onze vakantie in Kaapverdie. Echt een aanrader als je op zoek bent naar een bestemming om ultiem te relaxen, met fijne temperaturen (een windje hier en daar, wat erg prettig is bij die hete zon), en gewoon niet al te veel wilt ondernemen. Ook voor kinderen vind ik het een aanrader door de vele faciliteiten voor hen. Ben jij weleens op de Kaapverdische eilanden geweest? Ik ben benieuwd naar jullie reacties op dit fotoverslag.

Volg mij via Bloglovin', Instagram of Facebook of Youtube.

Meld je gratis aan voor de Kel-E-Mail en ontvang toffe bonussen, exclusieve content en elke twee weken een feestje in je mailbox

dit veld niet invullen s.v.p.

52 gedachten over “Vakantie Kaapverdië : XXL Photodiary”

1. Kan mij heel goed voorstellen dat jullie als gezin het echt even nodig hadden om tijd samen door te brengen. Mijn vriend/verloofde en ik hebben van eind februari tot eind juli geen een dag samen vrij gehad en dat doet een relatie/gezin weinig goeds. Het klink mij als een prima vakantiebestemming waar je gewoon even lekker niks hoeft en echt bij kan komen. Het idee van de all-inclusive vakanties sprak mij nooit zo aan, maar nu ik jou ervaring zo lees moet ik toegeven dat het toch wel aantrekkelijk klinkt, zeker met een klein kind.

2. Super leuke foto’s! En die vlechtjes bij Lana, zo schattig! Op de crèche vlechten ze het haar van mijn dochtertje soms ook in, vind ik ook altijd zo leuk staan. Nu nog even zelf leren 🙂
    Bien onlangs geplaatst…Welkom op Biens Blog!My Profile

3. Oh wat heerlijk! Ik heb het al vaker gezegd, ik kan niet op vakantie (en dat geeft niet! Ben ik allang aan gewend!), maar het is zo heerlijk om dat mee te genieten en al die heerlijke vakantiediary’s te zien. Die foto in het zwembad met Lana! Puur genieten!
    Marion onlangs geplaatst…Share Some Happiness: September 2015My Profile

4. Leuke foto’s Kelly je hebt ultiem genoten zie ik. Ben er zelf nog nooit geweest maar staat nu zeker wel op mijn lijstje waar nog naar toe te vaan. Liefs Lisanne
    Lisanne onlangs geplaatst…Diario #4My Profile

5. Wat leuk dat je naar Kaapverdië bent geweest. Het trok mij nooit om te gaan. Terwijl ik toch veel vriendinnen heb die daar vandaan komen.
    Je foto’s zien er leuk uit!! Misschien dat ik toch nog een keertje met één van mijn vriendinnen die kant op vlieg.

Fijne week!
    Esmeralda| Beauteaful life onlangs geplaatst…De 30 Day Challenge My Profile

6. Als ik aan Kaapverdië denk dan denk ik niet aan een luiervakantie, weet niet waarom haha.
    Maar ziet er echt ontzettend gezellig en leuk uit. Fijn dat jullie dit konden doen nog en hebben genoten met elkaar!
    Schattig ook die vlechtjes bij Lana!
    Nicole onlangs geplaatst…Luiers en wijnMy Profile

7. Leuke foto’s van een fijne vakantie! Zijn jullie ook op het strand geweest? Ik zie geen foto’s van een stranddagje. Hoe waren de stranden daar en kun je wel zwemmen in de zee of is de zee te wild voor kinderen?
    Patricia onlangs geplaatst…Mijn kind in groep 8My Profile

8. Ziet er uit als een top vakantie.
    Mijn broertjes eten wel eens spek en (gewone) stroop op pannenkoek of gewoon wit brood.

9. Dat zag er heerlijk uit zeg. Ik wist niet daar je daar zo lekker op vakantie kan, krijg meteen vakantie kriebels. Fijn dat jullie zo hebben genoten! Straks met z’n 4tjes 😉
    Nicoline onlangs geplaatst…Give away!!My Profile

10. Wat een heerlijke foto’s: hier was ik heel benieuwd naar omdat ik zelf ook ben geweest en was benieuwd hoe jij het hebt ervaren. Moest wel even lachen toen ik merkte dat we in hetzelfde resort hebben gezeten haha: ik herkende het al op de eerste foto, echt grappig 😉 X
    Deisy onlangs geplaatst…4 manieren om voor jezelf te juichenMy Profile

11. Wat een leuke foto’s om naar te kijken! Ik krijg gelijk een vakantie gevoel ☺️. Volgens mij hebben jullie lekker genoten daar!

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

CommentLuv badge

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.