KC Vakantie Photodiary : Center Parcs Villages Nature

Wij mochten vorige week een midweek genieten van een heerlijke vakantie met ons gezin van vijf. We zijn op uitnodiging van Center Parcs naar hun nieuwe park ‘Villages Nature®’ geweest. Het park dat praktisch naast Disneyland Parijs ligt. Een luxe vakantiepark dat van alle gemakken is voorzien en waar je je niet hoeft te vervelen. Voor het hele gezin zijn er heel veel leuke faciliteiten zoals speeltuinen, leuke restaurants, een heel gaaf zwemparadijs en meer. Alles met het idee om te genieten van de natuur met elkaar, echt even samen is dan ook het motto. Hoe dat er voor ons uitzag in foto’s deel ik vandaag.

KC Vakantie Photodiary : Center Parcs Villages Nature Paris

Ons tripje begon met een autorit van zo’n 4 uur en 20 minuten. Wij zijn langere autoritten gewend dus dit was peanuts voor ons. Wij zijn dol op autovakanties en onze vakantie begint dan ook vanaf het moment dat we de auto instappen. Een koelbox vol lekkere broodjes mee, hapjes en drankjes en picknicken in de auto. Tussendoor even stoppen om te verschonen, koffie te halen en te tanken en weer door. Yannick en ik genoten van een lekkere latte van Starbucks.

Centerparcs Villages Nature

Het park Villages Nature Paris®is een groot park midden in de natuur met hele leuke huisjes. Wij hadden een 4 persoons cottage dat ruim genoeg is voor ons gezin. Hierboven zie je de zithoek en keuken en eethoek. Het is allemaal heel modern en comfortabel ingericht.

We hadden in onze cottage twee badkamers waarvan je hierboven foto’s ziet uit de grootste badkamer met ruim bad waar we makkelijk met het hele gezin in passen (dan is het wel lekker knus haha) en een ruime inloopdouche en wastafel. Ik kon me heerlijk opmaken bij de wastafel met ruime spiegel.

De slaapkamers zijn heel ruim (in de vakantievlog deel ik een uitgebreide housetour) maar hier zie je ons heerlijke bed. Wat hebben we hier heerlijk in geslapen.

Wanneer je een midweek boekt bij Center Parcs Villages Nature Paris is de inchecktijd 15.00 dus toen waren wij ook gearriveerd. De meisjes hadden onderweg in de auto niet geslapen dus bij aankomst besloten we de meisjes naar bed te doen voor een dutje, zelf alles uit de auto te laden en een plekje te geven en daarna gingen we met het hele gezin in bad, geen foto’s van maar wat een feest is dat, we hebben thuis nu namelijk geen bad. Na dit moment was het tijd om lekker te gaan eten en we kozen de eerste avond voor Vapiano dat op het park gelegen is. Dit was een heerlijke antipasti die Yannick en ik als voorgerecht deelden, mjam!

Dinsdag stond voor ons in het teken van een bezoekje aan Disneyland Parijs dus we genoten al lekker vroeg van een ontbijtje. Op letterlijk 5 minuten rijden ben je bij Disneyland aangekomen, zo ideaal! De meisjes (vooral Lana want die beseft het echt al) waren door het dolle heen, en ik ook! Zoveel zin hadden we erin.

Deze pretbekkies hebben er ook zin in haha.

Dit is toch wel een #momgoal momentje hoor, met mijn drie prinsessen bij Disneyland, zelf ben ik grote Disneyfan dus ik vond het heerlijk om hier met hun heen te gaan. Lana kijkt hier al haar ogen uit naar het mooie kasteel.

We hadden Lana en Aimy prinsessenjurkjes aangegeven, Lana is daar al heel lang weg van maar sinds kort wil Aimy ook als ‘Sesje’ verkleed, zo lief. Hier kijken ze naar de prinsessenkoets, zo leuk!

Ook met kleine kindjes kun je enorm veel beleven bij Disneyland, hier vertel ik meer over in de vlog die vrijdag online komt. Dan deel ik namelijk een Disneyland vlog van deze leuke dag en hoe wij de dag hebben ingedeeld. Hier zie je mij met Aimy in een leuke draaimolen zitten.

Als een grote meid zit ze op het paardje, zo lief.

Natuurlijk mocht de attractie ‘It’s a small world’ niet ontbreken. De meisjes keken hun ogen uit.

En ook Feline vond de muziek en de geluidjes heel leuk, met grote ogen keek ze mee, fijn bij mij op schoot.

Zo’n dagje maakt hongerig dus we lunchen bij een leuk Mexicaans restaurantje. Ik at deze Mexicaanse salade met kip en frietjes die ik deelde.

Feline wisselden we af in de kinderwagen maar door haar te dragen in de Tula. De draagzak is ideaal in attracties maar ook voor dutjes werkt de Tula goed. Deze foto vind ik zo lief, trotse papa met zijn kleinste meisje.

Tussendoor even een koffietje drinken met lekkers erbij, dat gaat er wel in :).

Een topdagje was dit 🙂

We komen rond 17.30 terug en besluiten een ander restaurant te kiezen op het Center Parks park. We eten bij Cepages. Een restaurant met de focus op goede wijnen en lekkere Franse gerechten. Ook voor de kinderen is er een fijne kaart. Ik begon met een glaasje champagne, dat had ik wel verdiend vond ik 😉

Ik eet eend met paarse bloemkool en een heerlijk sausje erbij, en friet 😉 Dit smaakte erg goed! Yannick probeert de steak uit. Lana eet friet met kip en Aimy een pasta met groente. We sluiten af met een heerlijk toetje en gaan daarna terug om de meisjes op bed te leggen.

Yannick en ik spelen een spelletje zodra de meisjes slapen. We hadden monopoly jackpot meegenomen. Dit spel is zo leuk!

Lana kreeg bij Disneyland deze Frozen met hakschoentjes van ons, ze is door het dolle heen! Voor Aimy kochten we een hele leuke drinkbeker maar die was na een paar dagen door haar al kapot gegooid :/ (oeps!)

Links: 4 maanden geleden bij Les Trois Forets van Center Parcs, rechts vorige week dus. Wat is Feline enorm gegroeid en het viel me door deze foto pas op dat ze best veel haartjes verloren is al hihi. Zo leuk om te zien hoe ze ontwikkeld is.

Woensdag besluiten we naar La Vallee Village te gaan, een designer outlet op 5 minuten afstand van ons park. We hielden het vooral bij kijken maar bij Laduree besloten we toch voor een doosje macarons te gaan. Mmm! Vervolgens bezoeken we het andere winkelcentrum daarnaast waar we wel goed geslaagd zijn voor wat kleding. Hier komt nog een shoplog van aankomend weekend.

Als we terugkomen besluiten we fietsen te gaan huren, ze hebben namelijk fietsen te huur met fietskar voor de kindjes. Na zo lang niet meer te kunnen hebben gefietst met het hele gezin, was dit door de karren eindelijk weer mogelijk! Hoe leuk is deze roze fiets met kar! We hebben tijdens deze vakantie dan ook heel wat fietstochtjes gemaakt.

Wat een lol hebben we gehad, hier zit Lana bij me in de kar en ben ik gezellig met haar aan het fietsen terwijl Lana en Feline een dutje doen in het huisje.

Die avond gaan we weer uit eten bij Vapiano, we zijn helemaal dol op dit restaurant. En de kinderen ook, voor hen is er ook een hele leuke menukaart en grote speelhoek waardoor zij lekker kunnen spelen terwijl wij rustig een hapje eten. Hierboven zie je mijn mega grote carpaccio salade, zo lekker!

Als de kindjes die avond op bed liggen, genieten wij van de heerlijke macarons, een glaasje wijn en chips erbij. Heerlijk!

Donderdagochtend gaan we zwemmen, daar heb ik wel beelden gefilmd (die zie je in de vakantievlog) maar geen foto’s van. Zwemen maakt hongerig dus we zoeken een leuk restaurantje op in het park bij de indoor speeltuin. Aimy geniet van een pannenkoek met nutella, die Nutella laat zo zijn sporen na op haar snoetje haha.

Dit was mijn lunch, een clubsandwich met zalm, parmezaanse kaas, salade, tomaat en avocado. Veel te veel om op te krijgen maar wel zo lekker!

Daarna vermaken we ons bij de indoorspeeltuin. Een speeltuin met onwijs veel leuks voor alle leeftijden. Feline vond de ballenbak ook wel interessant ;). Nadien doen de meiden een lange dut wat wel nodig was na zo’n intensieve ochtend zwemmen en uurtje spelen.

Om de vakantie goed af te sluiten dineren we die avond weer bij het restaurant waar we eerder die week ook waren. Yannick en ik eten een soort kaasfondue met allemaal lekkere worstjes erbij, salade en brood en natuurlijk een goed glas wijn. Echt verwennerij dit hoor!

De dag erna is het tijd om uit te checken, maar niet voor een bezoekje aan de kinderboerderij. Lana en Aimy dragen hier hun nieuwe spijkerjacks, zo leuk! We gaan nog even de dieren gedag zeggen.

De meisjes zijn dol op dieren dus ze vinden dit zo leuk. Dat is ook een heel mooi aspect aan ‘Center Parcs’ – Villages Nature Paris® is dat de natuur centraal staat. (Oudere) kinderen kunnen zich inschrijven voor allerlei activiteiten die te maken hebben met de natuur zoals tuinieren, zelf honing maken, de dieren verzorgen etc. Maar ook de kleinsten worden zich bewuster van de natuur door een bezoekje aan de kinderboerderij, maar ook de indoor speeltuin vertelt het verhaal waar bijvoorbeeld eieren en melk vandaan komt en hoe kaas gemaakt wordt. In de vlog laat ik daar meer van zien, ik vind dit een hele mooie visie.Na het bezoekje kinderboerderij vertrekken we weer richting huis en zijn we in de avond weer lekker thuis, terugkijkend op een hele fijne vakantie.

Mijn ervaringen met Center Parcs park: Villages Nature Paris®Ik vind dit vakantiepark een absolute aanrader voor jonge gezinnen en gezinnen met grotere kinderen. Voor wie zeker een dagje of twee Disneyland wil boeken, maar na zo’n druk dagje pretpark zich graag terugtrekt in de rust dat dit park te bieden heeft. Je eigen huisje waar je kunt koken, maar ook kun je het het jezelf makkelijker maken door naar een van de leuke restaurants te gaan die ook allemaal heel kidsproof zijn ingesteld. Wij hebben het mega naar ons zin gehad.

Ken jij dit Center Parcs park al? Zou jij een bezoekje overwegen? Ik ben benieuwd wat jullie van deze uitgebreide vakantie photodiary vonden, laat het me zeker weten bij de comments.

Volg mij via Bloglovin', Instagram of Facebook of Youtube.

Meld je gratis aan voor de Kel-E-Mail en ontvang toffe bonussen, exclusieve content en elke twee weken een feestje in je mailbox

dit veld niet invullen s.v.p.

9 gedachten over “KC Vakantie Photodiary : Center Parcs Villages Nature”

1. Wat leuk om te horen dat jullie zo hebben genoten van een midweek in de buurt van Parijs én van Disneyland Parijs natuurlijk. Het lijkt mij ook heel speciaal om naar dat park te gaan met je eigen prinsesjes, die natuurlijk net zo enthousiast worden van prinsessenjurkjes en Disney-figuren 🙂
    Wat bijzonder om te zien trouwens hoe Feline is gegroeid sinds de vorige foto met jou. Wat gaat het hard dan!

2. Leuk verslag! Interessant park om naartoe te gaan. Heb ook drie kids, dus lijkt me ideaal. Zeker de combi met Disneyland.

3. Oooh ik krijg helemaal zin om zelf op vakantie te gaan van je leuke blog en plog!! ? Wat zullen jullie genoten hebben en het ziet er echt ideaal uit!! Deze gaan we zeker onthouden voor onze 2 prinsesjes als ze groter zijn!!?

4. wat een heerlijke fotos en oh lord dat eten hahah zo lekker!!! fijn dat jullie zo genoten hebben meis en Disney is en blijft voor jong en oud gewoon top!!

5. Hartstikke leuk om te zien! Het klinkt als een heel fijn park, ik zou zeker overwegen om hier een keertje heen te gaan. Vaak kiezen we voor een huisje meer in een (groter) natuurgebied, maar een rustig park met Disneyland zo dichtbij is denk ik ook wel een keer heel leuk!

6. Tula leek heel handig in Disney maar bij de eerste attractie moest hij meteen uit de zak, want hij moest vooruit kijken in de attracties voor de veiligheid… lag hij net heerlijk te slapen dat was wel jammer

7. Super leuke diary! Erg handig en leuk ook zo’n park vlakbij Disney! Loooove Disney!! <3 <3 Ik wil er ook echt weer een keer heen, maar voorlopig eerst even sparen voor een verhuizing!

8. Wat heerlijk zo’n vakantie. Ik zag in je vlog al dat het zo’n heerlijk park is en dat je er met de kindjes je echt niet hoeft te vervelen.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

CommentLuv badge

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.